
Retouren & Terugbetalingen
Gedurende het seizoen, tot de laatste dag van de uitverkoop, vergoeden wij ongebruikte en ongewassen artikelen van het huidige seizoen.
Retourneren in een van onze winkels
Ga naar uw dichtstbijzijnde winkel met uw "geëtiketteerde" product en uw bon, en wij nemen uw product terug gedurende het hele seizoen, ongeacht of het in de winkel, bij een Relay-punt of per post is geleverd.
"Web Exclusieve" producten, "Oude Collecties," "Outlet" en "Goede Deals" zijn niet omruilbaar en niet terugbetaalbaar in de winkel maar alleen bij een relaispunt (voor leveringen aan een RELAIS PUNT) of per post (voor leveringen per post).
Ruil of retourneer uw Mondial Relay bestelling via een relaispunt
Ga naar uw relaispunt met uw "geëtiketteerde" product, in de originele verpakking (of minimaal in een doos, bubbelenvelop) en met het correct ingevulde retourformulier (verplicht voor een gratis retour). Uw terugbetaling zal enkele dagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn plaatsvinden.
Download het retourformulierRuil of retourneer uw La Poste bestelling via La Poste
Stuur de producten terug in hun originele verpakking vergezeld van een notitie met het bestelnummer naar het volgende adres:
DC1 Geodis - Web Retouren TAOParc des industries Artois-Flandres
450 rue de Bruxelles
62138 DOUVRIN - FRANKRIJK
De verzendkosten zijn voor uw rekening. Na ontvangst van het pakket zullen we uw bankrekening terugbetalen voor het bedrag dat voor de artikelen is betaald.
Aankopen/bestellingen die in de winkel zijn betaald, zijn niet omruilbaar via Mondial Relay en ook niet per post. Voor een retour of ruil moet u naar de winkel gaan (de winkel van levering of een andere).