Ruilen & retourneren
Gedurende het seizoen, tot de laatste dag van de uitverkoop, vergoeden wij ongedragen en ongewassen artikelen van het huidige seizoen.
Terugbrengen naar een van onze winkels
Ga naar uw dichtstbijzijnde winkel met uw "gelabelde" product en uw bon, en wij nemen uw product terug gedurende het hele seizoen, of het nu in de winkel, bij een afhaalpunt of per post is geleverd.
"Web exclusieve" producten, "Oude Collecties", "Outlet" en "Aanbiedingen" zijn niet ruilbaar of retourneerbaar in de winkel, maar alleen bij een afhaalpunt (voor leveringen aan AFHAALPUNT) of per post (voor leveringen per post).
Ruilen of retourneren van uw Mondial Relay bestelling via een afhaalpunt
Ga naar uw afhaalpunt met uw "gelabelde" product in de originele verpakking (of op zijn minst in een doos, bubbelenvelop) en vergezeld van het correct ingevulde retourformulier (verplicht voor een gratis retour). Uw terugbetaling zal enkele dagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn plaatsvinden.
Download het retourformulierRuilen of retourneren van uw La Poste bestelling via La Poste
Stuur de producten terug in hun originele verpakking vergezeld van een briefje met het bestelnummer naar het volgende adres:
DC1 Geodis - Web Retour TAOParc des industries Artois-Flandres
450 rue de Bruxelles
62138 DOUVRIN - FRANKRIJK
De verzendkosten zijn voor uw rekening. Bij ontvangst van het pakket zullen we uw bankrekening crediteren met het bedrag dat voor de artikelen is betaald.
Aankopen/bestellingen die in de winkel zijn betaald, zijn niet ruilbaar via Mondial Relay of per post. Voor een retour of ruil moet u naar de winkel gaan (de winkel van levering of niet).